تو و من:

زندگی عشقی

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ زندگی عشقی خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

گفتم :

          خدایا از همه دلگیرم،

                                                             گفت:

                                                                             حتی من؟!

گفتم:

              خدایا دلم را ربودن،

                                                            گفت:

                                                                          پیش از من؟!

گفتم:

             خدایا چقدر دوری!

                                                            گفت:

                                                                            تو یا من؟!

گفتم:

             خدایا کمک خواستم،

                                                            گفت:

                                                                            از غیر من؟!

گفتم:

              خدایا دوستت دارم،

                                                            گفت:

                                                                            بیش از من؟!

گفتم:

               خدایا اینقدر نگو من،

                                                            گفت:

                                                                           من توام و تو من!!!...



نظرات شما عزیزان:

آرزوبلا
ساعت23:24---26 تير 1392
سلااااااااااااااااااااااااام وب خیلی خوبی داری ممنون میشم ب منم سری بزنی واوقات خوشی را با ماسپری کنی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:خدا,من,تو,

] [ 9:58 PM ] [ mina ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه